قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه خانه هوشمند بهامد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.

سیاست رعایت حریم شخصی

خانه هوشمند بهامد، به اطلاعات شخصی افرادی که از سایت استفاده می‌کنند (اعم از مشتریان، کاربران و بازدید کنندگان) احترام گذاشته و تمام سعی خود را دارد تا از افشای اطلاعات شخصی نظیر گذرواژه‌ها، کد‌ملی، نشانی و … جلوگیری شود.
با ثبت اطلاعات شخصی خود، سیاست های حریم شخصی منتشر شده را پذیرفته اید. بهامد در راستای حفظ اطلاعات و امنیت، سعی بر آن دارد تا تکنولوژی حفظ حریم شخصی را هرچه پیشرفته تر کند.
کلیه بهره برداری و استفاده از لیست محصولات، لیست قیمت ها، مشخصات فنی محصولات به هر نحو و یا با استفاده از ابزارهایی مانند ربات ها، خزنده ها، Web Scarping، افزونه های مرورگر و امثالهم غیر مجاز بوده و تمامی این حقوق به صراحت محفوظ است. در صورت مشاهده هرگونه سوء استفاده از این موارد، اقدام قانونی انجام خواهد شد.
استفاده از تصاویر وبسایت، اعم از محصولات و یا مطالب منتشر شده، غیرمجاز و پیگرد قانونی دارد.
دانلود هرگونه اسکریپت، استفاده از آنها و یا بهره برداری، غیر مجاز می‌باشد.
تمامی نشانه های موجود در وبسایت (نماد اعتماد الکتریکی، لوگوی طلایی ساماندهی و …) و همچنین تمامی مجوز های ثبت شده در سایت در انحصار بهبود ارتباط چهلستون (مجری خانه هوشمند بهامد) بوده و استفاده از هرکدام، پیگرد قانونی دارد. 
در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه بهامد، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

سفارشات

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
به محض اتمام فرآیند خرید و تایید شدن پرداخت، وضعیت از طریق پیامک به شما ارسال خواهد شد. سفارش بعد از پردازش، تحویل سامانه حمل و نقل (پست و یا تیپاکس) می‌شود و کد رهگیری پستی به شما پیامک می شود. 
در وارد کردن موارد در فرم پرداخت، و همچنین انتخاب محصول و تعداد آن، نهایت دقت را به عمل آورید. از آدرس وارد شده، تلفن همراه، آدرس ایمیل (در صورت ورود) اطمینان حاصل فرمایید. بدهیهی است در صورت اشتباه بودن هرکدام از موارد، پردازش و ارسال کالا به مشکل خواهد خورد. 
نحوه پرداخت به دو روش امکان پذیر است. پرداخت از طریق درگاه ایران کیش و پرداخت حضوری. 
 در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
ارسال محصولات به دو روش ارسال پستی و ارسال از طریق تیپاکس انجام خواهد شد. در ارسال پستی، هزینه ارسال طبق تعرفه اداره پست محاسبه می‌شود و هزینه ارسال از طریق تیپاکس، بصورت پیش کرایه می‌باشد.
به تمامی خرید ها، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده خواهد خورد. چناچه نیازی به فاکتور رسمی ندارید، با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. ۰۳۱۳۳۰۳۷